Moje prace

Moje prace

niedziela, 1 stycznia 2017

Dlaczego nie ?


Po tylu Sylwestrach spędzonych z własnym ślubnym, stwierdziłam, że czas na małą zmianę. No bo kto powiedział, DLACZEGO NIE  mogę się pobawić ze swoimi zabawkami, zwłaszcza, że w perspektywie robienia za szofera, nawet na lampkę szampana nie mogłam sobie pozwolić. Zatem ślubny udał się do NOTu, a ja w tę szczególną noc,  wydziergałam sobie onego.






















Może nie do końca sobie, ale jest, a po Sylwestrowym szaleństwie, mój nowy kolega, udał się na spoczynek ;)






A teraz podziękowania.

Tuż przed świętami otrzymałam przesyłkę od Sabinki. To niezwykle utalentowana osóbka, zawsze chętnie zgłębia tajniki nowych technik, tym razem jest to foamiran. Żeby jeszcze tylko mnie słuchała i częściej publikowała swoje prace na blogu, byłoby cudownie. Róża wygląda jak żywa, a szal idealnie dopasował się do mojej wyjściowej kurteczki. Dzięki Sabinko :)






A teraz karteczki, które co prawda dotarły do mnie  już po świętach, jednak nie ma to większego znaczenia, bo życzenia są tak cudne, a ich termin przydatności do spożycia,  nie ulega przeterminowaniu :)

Od Dorotki





Od Gosi




Od Beatki



Od Hani



Od Ani



Od Kazi



Od Krysi



Od Danutki



Od Wiki



Od Lidzi



dotarły te przecudne karteczki ( kolejność prezentacji przypadkowa ).
Włożyłyście w ich przygotowanie tyle serca i pracy, za co składam niskie pokłony i proszę o wybaczenie, bo ja, wredota jedna,  z różnych powodów, a nie wysyłałam do nikogo. Dziękuję i Przepraszam.

A na koniec małe pytanie. Bo rzucam się jak wesz po pościeli i biję z własnymi myślami, prawie jak ten osiołek, co to mu w żłoby dano i sam nie wie co wybrać. Jak myślicie, na czym powinnam skupić swoją " twórczość ". Co najbardziej chciałybyście u mnie oglądać ? Nie wykluczone, że najciekawsza wypowiedź zostanie nagrodzona :)

Pozdrawiam Noworocznie i do zaś Kochani :)

31 komentarzy:

  1. Bożenko wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Ci życzę. Bardzo oryginalnie, fajnie i twórczo spędziłaś sylwestra :) Żółwik jest przeuroczy, tylko dlaczego pozwoliłaś mu aż tak zabalować, że teraz biedny do góry skorupką leży? :)
    A co do Twojej twórczości... no prawda jest taka Bożenko, że co nie zrobisz to zawsze jest świetne i ja nie mogę się nigdy na patrzeć ani na dziwić, że tak pięknie można. Więc ja chętnie będę oglądać wszystko. Choć numerem jeden są Twoje szydełkowe tworki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ktoś musiał zabalować, skoro ja nie mogłam :)
      Dzięki za życzenia i wyrażenie opinii :)
      Najlepszego i buziaczki :)

      Usuń
  2. Jesteś dla mnie inspiracją w wielu dziedzinach "rękodzielnych". Jednak prace szydełkowe są na piedestale. Pamiętam, że pierwszą swoją maskotkę wyszydełkowałam, bo mi się niezmiernie spodobał Twój ślimaczek. Oszalałam na punkcie misia, co to ma słoik w d...pie. Sukienka dla córki powaliła mnie na kolana. Smurfy były jak cios w brzuch, bo mi tchu zabrakło. A te wszystkie owieczki, babcie, dziadki, święta rodzina... Nie sposób tego wszystkiego wyliczyć. A, i jeszcze Chudy!
    Kartki, które wychodzą spod Twoich łapek są zawsze piękne, nawet, kiedy sama na nie narzekasz.
    W ogóle jesteś bardzo pomysłowa. Nie sposób przewidzieć, co jeszcze stworzysz, a mnie by w ogóle to do głowy nie przyszło. Zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny Twój post i żałuję tylko jednego - że nie robisz tych zapisków, które byłyby tak pomocne dla tych, co im Bozia wyobraźni troszkę poskąpiła.
    W nowym roku życzę wielu ciekawych pomysłów i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie Jolu czule połechtałaś po Ego. Co do rozpiski, nie wszystko da się przelać na papier, zwłaszcza, że nienawidzę tego robić, schemat, lub wzrokowo, to jest to, co tygryski preferują, bo na samą myśl opisu - czy to tego, co sama mam zrobić, czy tego , z którego mam skorzystać, dostaję nerwowych tików :( A tak w ogóle, to uwielbiam wyzwania - ktoś mi daje zadanie - zdjęcie, zgłasza potrzebę posiadania czegoś, a ja to realizuję - tak było z większością wymienionych przez Ciebie prac :)
      Najlepszego i buziaczki :)

      Usuń
  3. Bożenuś, rób to, co Ci w duszy gra! To jest najważniejsze. Jak zaczniesz robic pod nas, stracisz całą radość tworzenia. Często dostaję sygnały, ze ktoś tęskni za moimi wstążkami, ale chęci do tworzenia w danej chwili czegoś innego, nie oszukam. Stąd lale, bo one w tej chwili są moją radością, a wstążki muszą poczekać na swoją kolej. Poza tym, cokolwiek stworzysz jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wiadomo, nic na siłę, jednak chciałam usłyszeć, co Wam się najbardziej podoba, bo to też mi daje wiele do myślenia. AAA i też mnie kuszą takie lale :)
      Najlepszego i buziaczki :)

      Usuń
    2. Podpinam się pod wypowiedź mojej imienniczki Danuśki.
      Bożenko twórz co Tobie pasuje w danej chwili,pamiętaj nigdy nic na siłę ,czy nawet na tak zwany pokaz.
      Ma być miło i przyjemnie przede wszystkim dla Ciebie.
      Kochana posyłam życzenia noworoczne,niech ten rok będzie dla Ciebie jeszcze piękniejszy ,jak najmniej smutków,a więcej radości z każdego dnia .
      Buziaki noworoczne zostawiam i ślicznie pozdrawiam Bożenko :)
      Ps.
      A żółwik cudny i bardzo przytulaśny .

      Usuń
  4. Bożenko! Rób to na co masz w danym momencie ochotę,Bo robienie czegoś na siłę nie sprawia radości , A my każdą Twoją rzecz obejrzymy z radością bo wszystko co robisz jest Cudowne - Przesyłam Ci pierwsze tegoroczne Pozdrowienia i Życzę Ci aby ten rok był dla Ciebie Najwspanialszym

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczny ten zolwik;) kartki tez cudnee;) szkoda ze w zeszlym roku nic nie udalo sie wyslac. ;( mam nadzieje ze w tym nadrobie ;)pozdrawiam i duzo pracy w nowym roku ;) i zeby takie cudaa wychodzily;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zachwycam się każdą rzeczą którą wydziergasz. Robisz to perfekcyjnie. Właśnie rzeczy robione tak od serca bez przymusu są najciekawsze i najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię do Ciebie wpadać po garść inspiracji:))zawsze wymyślisz coś fajnego:)ale nie powiem Ci co masz robić,rób to co Ci akurat w duszy gra:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko, pomyślności na ten nowy rok!
    Widzę, że podobnie spędziłyśmy Sylwestra, bo ja też z szydełkiem i zabawkami :-). Słodziak z żółwika, będzie super przytulanką :-).
    A co mi się u Ciebie podoba, no właśnie te szydełkowce najbardziej - mój Julek ciągle ze mną i nadal go kocham :-). Podziwiam perfekcję wykonania i to, że nie potrzebujesz schematów, a figurki babciowe są zarąbiste! Pamiętam też sukienkę, która mnie zachwyciła. I jeszcze frywolitkowe dzieła, jak choćby wianki czy zegar! I uwielbiam Twoje pomysły takie jak ten z rurą kanalizacyjną - no kto inny by na to wpadł?!
    Moim zdaniem powinnaś robić co Ci w duszy gra i to co lubisz najbardziej. Owszem trzeba poznawać nowe rzeczy, ale nic na siłę. Twój blog jest pełen inspiracji i bardzo chętnie tutaj zaglądam.
    Buziaki ogromniaste!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku , przede wszystkim niech zdrówko dopisuje Tobie, Mikołajkowi i całej rodzince. Niech wena cię nigdy nie opuszcza i zaskakuj nas dalej swoimi cudnymi pracami . Żółwik powinien dostać imię Sylwester i wcale Ci się nie dziwię że wybrałaś jego towarzystwo na przywitanie Nowego Roku , bo przynajmniej spędziłaś tą noc z bardzo przystojnym i przytulaśnym gościem :-)
    Co do Twoje rękodzielniczej drogi to dziewczyny w zasadzie powiedziały wszystko. Dla mnie wszystko co robisz jest świetne , pomysłowe i bardzo inspirujące . Trudno skupiać się na jednej technice , skoro jest się Mistrzynią w tak wielu dziedzinach . Ale.... uważam że nawet najpiękniejsza praca będzie mało warta jak wyląduje na dnie szuflady , wiec uważam , że powinnaś robić przede wszystkim to co przyniesie Ci jakiś dochód a jednocześnie sprawi wielką przyjemność tworzenia. Moja praktyczna dusza mówi 2 w 1 :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko, ma być Tobie przyjemnie, a my przy tej okazji też uszczkniemy trochę Twojej przyjemności:) Masz tyle w sobie twórczej pasji, że nalezy ją wykorzystywać i czerpać z tego jak najwięcej przyjemności.
    Żółwik przeuroczy, szczególnie podoba mi się jak śpi:))))
    Serdeczności noworoczne zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kochana, masz teraz dla kogo robić cudeńka, a wierzę, że będziesz szalała. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, dużo zdrowia dla barci i maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko, co udziergasz, czy ulepisz, to przedstawisz. Ja uwielbiam przede wszystkim czytać Twoje posty. Masz świetne pióro.
    Zapomniałabym dodać: witaj w gronie dumnych babć! Ja od pierwszego dnia jesieni mianuję się tym tytułem.
    Pozdrawiam noworocznie, życząc wspaniałych 12 miesięcy w zdrowiu i twórczości:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożeno, nie bedę sie rozpisywać i słodzić, żeby w zębach nie zazgrzytało od ilości cukru.
    Uwielbiam Twoje prace, naocznie podziwiam Gwiazdgki frywolitkowe, są piekne.
    Ale szydełkowe tworki, nie mają sobie równych.... są zawsze rewelacyjne
    Pozdrawiam z Nowym Rokiem
    Wszystkiego Dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być Bożenko, zgubiłam literke.... przepraszam

      Usuń
  14. Kochana Bożenko, rób tak dalej, a z przyjemnością będę wpadać aby nacieszyć oko. :) Pozdrawiam serdecznie i życzę najlepszego w NR :*****

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko, żółwik świetnyi będzie na pewno świetnym partnerem do zabawy:) odnośnie tego co ma być na blogu - cokolwiek nie stworzysz będzie idealne - czy to szydełko czy frywolitka czy może coś o czym jeszcze nie wiemy bo nie chcesz nam zdradzić - będziemy zaglądać, bo czemu nie? pozdrawiam cieplutko! ps piękne karteczki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.
    Podziwiam kartki . Piękne . Zdolne masz kolezanki , tyle technik , tyle piękna.Żolwia nie kładź na plecach, bo dokona żywota.
    Co do planow na przyszlosc , moge powiedziec tylko tyle, ze ja to oceniam swoja prace , w czym jestem dobra i co sprawia mi przyjemnosc . Czasami jest cos co musze sprobowac , a czasami tylko potrzeba doskonalenia , bo juz wydawalo mi sie ze umiem , ze jest piekne a tu bach , ktos pokazal cos i jest piekniejsze.Czlowiek jest tak skonstuowany , ze we wszystkim powinien dazyc do doskonalosci , a jezeli to dazenie pojdzie w kierunku tego co daje przyjemnosc to czego chciec więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żółwik prześliczny, niech 2017 Rok będzie dla Ciebie spokojny i sympatyczny, jak to zwierzątko. Do mnie w Sylwestra przyjechały wnuki z żywym chomikiem. Było wesoło dopóki zwierzątko nie znalazło sobie dziurki i nie uciekło pod podłogę. Kacper ryczał w głos, ja uspokajałam go, jak mogłam i usypiałam Julusia, dziadek cały dom obszedł z latarka i na klęczkach. Jak już przestaliśmy szukać, o godz. 23,30 chomik sam przyszedł do Kacpra po jedzenie.
    Dawno u Ciebie nie widziałam frywolitki Bożenko, ale rób to, na co masz największą ochotę, najważniejsza jest potrzeba chwili i pasja tworzenia, a plany to już jakiś przymus, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żółw "sylwester" bardzo, bardzo udany. Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku. Mnóstwa nowych i wspaniałych pomysłów i sił na ich realizację. Bożenko, rób wszystko to co Ci myśl podsunie, nie oglądaj się na opinie innych, bo wiadomo, że każdy ma inne oczekiwania. Ja podziwiam wszystko to czego sama nie zrobię, lub robię nie dość dobrze. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenko,pewnie żółwika zrobiłaś dla Mikołaja!!!Ja uważam,że powinnaś robić to co Ci dyktuje serce,bo nie zależnie od tego za co się zabierzesz robisz wszystko perfekcyjnie!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Danusiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku.Nie pytaj co masz robić. Wszystko czego się podejmiesz robisz z sercem i perfekcyjnie. Twoje szydełkowe prace są rewelacyjne więc tego się trzymaj, a inne robótki z "doskoku" też możesz sobie poczyniać w wolnej chwili.Np. Króliczki, na które już czekam. Pozdrawiam ciepluteńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd mi sie wzieła ta Danusia? Rany, czy to już starość?

      Usuń
  21. Bożenko, rób co wena Ci podpowie, co sprawi Ci przyjemność :)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny żółwik i śliczne kartki!
    Rób to co czujesz i to co Ci w duszy gra, bo tak najlepiej:)
    Najlepszego w tym 2017!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ony żółwik jest cudowny, zakochałam sie!!!!
    W imieniu zespołu DIY Dziękuje za odwiedziny strony DIY czyli Zrób TO Sam. Z przyjemnością rozpoczniemy z Tobą współprace. Odezwe sie emailow. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnego kawalera sobie wydziergałaś na tę noc..;-P
    Młody , przystojny...
    Ty to się umiesz "urządzić" ;-DDD

    Wszystkiego dobrego Bożenko na cały nowy rok!


    Świnia ta poczta. Następnym razem będę wysyłać karteczki w pażdzierniku...może wtedy da radę donieść na czas! ;/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.