Moje prace

Moje prace

wtorek, 20 września 2016

Prezentów ciąg dalszy.


Jakich prezentów i dlaczego ciąg dalszy ? Ano dlatego, że  weekendowy wyjazd na warsztaty klockowe, był prezentem od ślubnego,  na moje urodziny, taki sobie zażyczyłam  i moje marzenia zostały wysłuchane :)

A teraz się chwalę co dostałam od wirtualnych koleżanek. Kolejność przypadkowa, aczkolwiek zgodna z terminem pracy Poczty Polskiej.

WIKI zrobiła mi kompletne zaskoczenie.  Tak się  złożyło, że Jej rocznica ślubu,  jest dzień po moich urodzinach, co sobie skrzętnie  obie zapamiętałyśmy. Dostałam przecudnej urody świecznik, tudzież organizer biurkowy, u mnie będzie robił za to drugie, a do  tego przydasie. Dzięki Wiki za szczere serducho :)






Zbliżenie, bo moje pytanie brzmi - czy to są te słynne kwiatuszki z foamiranu, czy jak go tam zwą ?






A tu już brak mi słów. Z DANUSIĄ doszłyśmy do wniosku, że robimy sobie prezent tylko na urodziny, bo to takie osobiste i nie każdy wie, kto i kiedy je obchodzi. Więc raz a dobrze, no ale w Danusi wydaniu to juz pełne szaleństwo !






I jeszcze z zbliżeniu sentencje, które powinnam sobie wziąć głęboko do serca. Dzięki Danuś, rozpuszczasz mnie jak dziadowski bicz !






Z życzeniami też pospieszyła ANULKA. Dzięki ogromne za pamięć i przecudną karteczkę :)






I jeszcze DOROTA, z niepowtarzalnie zmajstrowanymi kwiatami, dzięki czemu karteczki powalają, a życzenia są nie do podrobienia. Dzięki :)






Na koniec chwalę się wczorajszym klockowaniem. Pierwsza kompletnie samodzielna praca, rysowanie, albo raczej kopiowanie wzoru, nawinięcie klocków, początek, koraliki - samodzielnie, nie było tego na warsztatach -  no  i finisz.  Wiem, praca, to za za duże słowo. Ale jest :)






Nieważne,  że wygląda jak wygląda, to jest mól, tylko urodził się gąsieniczką  ;)






Dziękuję pięknie za przesympatyczne komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam i do szybkiego zaś, bo zostało mi jeszcze coś fajnego do pokazania :)

20 komentarzy:

  1. Cudne prezenty, a przy okazji najlepsze życzenia urodzinowe - życia pełnego pasji i czasu na realizację wszystkich pomysłów! A klockowa praca cudna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego, przede wszystkim zdrówka, spełnienia marzeń, pieniążków bo się przydadzą a pomysłowości Ci nie brakuje, tak trzymaj. Bożenko ale Ty zdolna jesteś. Ja wczoraj też zrobiłam mola książkowego ale mój nie taki śliczny. Twój jest piękniejszy niż pokazują w tej książce. Brawo Ty :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko wszystkiego najlepszego, spełnienia kolejnych marzeń :)
    Obdarowana jesteś po królewsku ... widać zasłużyłaś :)
    No i nie obrażaj mojego ulubionego wzorku klockowego ... gąsienica ... no wiesz! Toć to śliczny mól książkowy! BRAWO! Już widzę jak wykonasz wszystkie wzorki z książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Bożenko nie wiedziałam że też jesteś wrześniowa . Więc choć spóźnione to szczerze przesyłam Ci życzenia:dużo zdrowia,samych dobrych pomysłów,wspaniałych dzieł,dobrych ludzi spotykanych każdego dnia i wszystkiego co najlepsze i radość Ci da.
    Niestety życzenia tylko wirtualne bo adresu nie posiadam. 🎂💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin przesyłam.
    Prezenty piękne, a szczególnie te dwie sentencje. Chyba je sobie zapamiętam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenciki, pamięć bezcenna !! A Twój mól superowy , wiedziałam że Tobie wiele nie potrzeba , jak nic będziemy oglądać śliczności z koronki klockowej. Gratuluję Bożenko zdolności.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko, wszystkiego co najlepsze! piękne prezenty! a zakładka cudna! zdolniacha z Ciebie! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No zeżarło mi normalnie komentarz!!! A ja usprawiedliwiałam Bożenkę, bo gąsieniczka to moje skojarzenie, a tak w ogóle cokolwiek by nie było jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. a tort to gdzie? ;-D

    no i kolejna wsiąkła w klocki! :-D Oglądałam w ubiegły weekend cudne kartki zrobione z klockowych plecionek ( tzn elementy naklejone na bazy, jakby ktoś się zastanawiał jak można tą technika zrobić kartki ;-P ) i powiem wam...że wyglądały zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko, wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin. Wreszcie mogę dodać komentarz, bo ostatnio po przeczytaniu postów mi się to nie udawało. Prezenciki świetne i pamięć dziewczyn bezcenna, warto tę tradycję kultywować. Gąsieniczka z tej klockowej koroneczki świetna. Tak się zastanawiam, czy jest coś czego nie ogarniasz w tym ogromie rękodzieła, bo co spojrzę to nowe techniki prezentujesz.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, tak, to te foamiranowe kwiatuszki :) Cieszę się, że mogłam Ci miłą niespodziankę zrobić.
    Pięknie Cię pozostałe dziewczyny obdarowały.
    A klockowe coś całkiem fajne. Ot, taka zakładkowa gąsieniczka 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda bez prezentu, ale wszystkiego co najlepsze z całego serca życzę. Zostałaś hojnie obdarowana, tyle piękności. Miłe niespodzianka. Bardzo ładną zakładkę "sklockowałaś".......dla mnie to czarna magia. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najpiękniejszego dla Ciebie:)))uczysz się koronki????nonono:))))podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko ! Wszystkiego Najlepszego Z okazji Twoich Urodzin, Prezenty wspaniałe dostałaś, A zakładeczka jet śliczna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. O kochana, to Ty miałaś urodzinki, no to wszystkiego najlepszego CI życzę z całego serducha :) A prezenty dostałaś fantastyczne.
    Ja nie znam się na tym jak to się tam plecie, ale wyszło Ci świetnie Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne i super, ale ten mól jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty 😀 Zakładka rewelacyjna 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam,że masz urodziny:((((Spóźnione ale szczere życzenia ZDROWIA!!!!Piękne prezenty dostałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.